To the top

Page Manager: Webmaster
Last update: 9/11/2012 3:13 PM

Tell a friend about this page
Print version

Dagens medielandskap – en… - University of Gothenburg, Sweden Till startsida
Sitemap
To content Read more about how we use cookies on gu.se

Dagens medielandskap – en översikt

Chapter in book
Authors Ulrika Facht
Published in Medie- och informationskunnighet (MIK) i den digitala tidsåldern. En demokratifråga : Kartläggning, analys, reflektioner (red. Ulla Carlsson)
Pages 41-49
ISBN 978-91-87957-96-3
Publisher Nordicom
Place of publication Göteborg
Publication year 2018
Published at Nordicom (2013-)
Pages 41-49
Language sv
Links nordicom.gu.se/sites/default/files/...
Keywords medier, medielandskapet, medieutveckling, digitalisering, medieanvändning, reklam, radio, tv, dagstidningar, digitala medier, traditionella medier, sociala medier
Subject categories Media and Communications
Page Manager: Webmaster|Last update: 9/11/2012
Share:

The University of Gothenburg uses cookies to provide you with the best possible user experience. By continuing on this website, you approve of our use of cookies.  What are cookies?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://gu.se/english/research/publication/?publicationId=272622
Utskriftsdatum: 2020-07-10