Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Advertising and Media Res… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Kontaktformulär








 


OBS! Vill du ha svar, ange e-post eller telefonnummer!




Advertising and Media Research. Summarized review and evaluation.

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Rita Mårtenson
Publicerad i Management Center Europe, Brussels, Begium, February.
Publiceringsår 1987
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen
Språk en
Ämnesord Advertising, marketing communications, media research.
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?