Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

When a festival goes vegg… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

When a festival goes veggie: Environmental and communication impacts of a vegetarian strategy by a music festival

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Tommy D. Andersson
Henrik Jutbring
Erik Lundberg
Publicerad i The 21st Nordic Symposium in Tourism and Hospitality Research, Umeå, November 7-10th 2012
Publiceringsår 2012
Publicerad vid Centrum för turism
Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Språk en
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?