Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Den svenska mediemarknade… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Den svenska mediemarknaden 2016: Ägare - företag - medier

Bok
Författare Jonas Ohlsson
ISBN 9789187957260
Förlag Nordicom, Göteborgs universitet
Förlagsort Göteborg
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Nordicom (2013-)
Språk sv
Länkar nordicom.gu.se/sites/default/files/...
Ämnesord Massmedia , Medieföretag , Ägande , Mass media , Mass media Economic aspects , Sverige , Massmedia , Sverige
Ämneskategorier Ekonomi och näringsliv, Medie- och kommunikationsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?