Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Win, Earn, Gain: Gamifica… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Kontaktformulär








 


OBS! Vill du ha svar, ange e-post eller telefonnummer!




Win, Earn, Gain: Gamification in the History of Retailing

Kapitel i bok
Författare Franck Cochoy
Johan Hagberg
Publicerad i The Business of Gamification: A Critical Analysis, edited by Dymek, Mikolaj and Zackariasson, Peter
Sidor 81-98
ISBN 9781138824164
Förlag Routledge
Förlagsort London & New York
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Centre for Retailing
Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Sidor 81-98
Språk en
Ämnesord Gamification, Retailing, Win, Earn, Gain
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://gu.se/forskning/publikation/?feedbackForm=true&returnAddress=http%3A%2F%2Fgu.se%2Fforskning%2Fpublikation%2F%3FpublicationId%3D241712&recipientName=Webbredaktion&encodedEmail=YWxsYW4uZXJpa3Nzb25AZ3Uuc2U&publicationId=241712
Utskriftsdatum: 2020-08-12