Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Designs for Experimentati… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Kontaktformulär








 


OBS! Vill du ha svar, ange e-post eller telefonnummer!




Designs for Experimentation and Inquiry. Approaching Learning and Knowing in Digital Transformation

Samlingsverk
Författare Åsa Mäkitalo
Todd Nicewonger
Mark Elam
ISBN 9780429489839
Förlag Routledge
Förlagsort London
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Institutionen för sociologi och arbetsvetenskap
Språk en
Länkar https://www.routledge.com/Designs-f...
Ämnesord learning; digital transformation; design; experimentation; collaboration; sociocultural; sociomaterial
Ämneskategorier Arkitektur, Mänsklig interaktion med IKT, Tvärvetenskapliga studier, Teknik och social förändring, Pedagogik, Lärande, Design, Socialantropologi, Vetenskapsteori

Sammanfattning

Designs for Experimentation and Inquiry examines how digital media is reconfiguring the established worlds of research, education and professional practice. It reflects on the theoretical, methodological and ethical issues shaping contemporary engagements with digital learning and offers insights for both analysing and intervening in digital learning practices. The volume fills a gap in the current literature by bringing together experiences from Sociocultural Studies of Learning, Science and Technology Studies, and Design Studies. Each chapter is an innovative case study, examining a different aspect of digital media’s role in research, education and professional practice by exploring topics such as: Learning practices and digitalized dialogue Digital design experiments Digitally mediated collaborations Ethical digital inquiry and design This book is a resource for scholars, researchers and professionals working in the fields of digital design, applied technology and the learning sciences.

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://gu.se/forskning/publikation/?feedbackForm=true&returnAddress=http%3A%2F%2Fgu.se%2Fforskning%2Fpublikation%2F%3FpublicationId%3D281502&recipientName=Webbredaktion&encodedEmail=aW5mb0BndS5zZQ&publicationId=281502
Utskriftsdatum: 2019-10-21