Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Nyhetsvanor i ett förändr… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Nyhetsvanor i ett förändrat medielandskap

Kapitel i bok
Författare Ingela Wadbring
Lennart Weibull
Ulrika Facht
Publicerad i Människorna, medierna & marknaden : Medieutredningens forskningsantologi om en demokrati i förändring : forskningsantologi av Medieutredningen (SOU 2016:30)
Sidor 431-462
ISBN 9789138244333
ISSN 0375-250X
Förlag Wolter Kluwer
Förlagsort Stockholm
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Nordicom (2013-)
Sidor 431-462
Språk sv
Länkar www.regeringen.se/496716/contentass...
Ämneskategorier Statsvetenskap, Medie- och kommunikationsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://gu.se/forskning/publikation/?languageId=100000&disableRedirect=true&returnUrl=http%3A%2F%2Fgu.se%2Fenglish%2Fresearch%2Fpublication%2F%3FpublicationId%3D246132&publicationId=246132
Utskriftsdatum: 2019-12-08