Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Internetbarometer 2011… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Internetbarometer 2011

Rapport
Författare Ulrika Facht
Karin Hellingwerf
ISBN 978-91-86523-49-7
Förlag Nordicom, Göteborgs universitet
Förlagsort Göteborg
Publiceringsår 2012
Publicerad vid Nordicom (-2012)
Språk sv
Länkar www.nordicom.gu.se/common/publ_pdf/...
Ämnesord Internet, medievanor,medieinnehav, medier på internet, nerladda film, onlinespel, blogg, mediedagen, sociala medier
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap

Sammanfattning

Mediebarometern är en årlig undersökning med syfte att beskriva tendenser och förändringar i människors medievanor. Ett särskilt frågeområde i Mediebarometern rör svenskarnas internetvanor. Resultaten presenteras utförligt i Internetbarometern som kan laddas ned i sin helhet på Nordicoms hemsida.

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://gu.se/forskning/publikation/?publicationId=166193
Utskriftsdatum: 2020-06-06