Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Agencing mobile consumers… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Agencing mobile consumers: An exploration of the shopping bag and the shaping of consumer agencies in retailing

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Johan Hagberg
Publicerad i ESF Exploratory Workshop “Agencing Markets”, Institut d’Etudes Scientifiques de Cargèse (IESC) – FRANCE, 17-20 September
Publiceringsår 2013
Publicerad vid Centre for Retailing
Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Språk en
Ämnesord consumption, retailing, consumer logistics, mobility, agency, shopping bag
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://gu.se/forskning/publikation/?publicationId=197470
Utskriftsdatum: 2020-08-12