Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The challenge of building… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The challenge of building customer value in delivery of online grocery-a comparison between a pure player and a multichannel grocery chain.

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Catrin Lammgård
Malin Sundström
Johan Hagberg
Publicerad i ACRA Conference, April 13-16, Secaucus, New jersey, USA.
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Centre for Retailing
Företagsekonomiska institutionen, Industriell och Finansiell ekonomi & logistik
Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Språk en
Ämnesord retail, logistics, digitalization, grocery, transport, deliveries
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://gu.se/forskning/publikation/?publicationId=245225
Utskriftsdatum: 2020-07-11