Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Populärmusiken, televisio… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Populärmusiken, televisionen och Melodifestivalen: Konvergens och interaktion i produktionen av musik

Kapitel i bok
Författare Alf Björnberg
Publicerad i Ulrik Volgsten (red.): Musikens medialisering och musikaliseringen av medier och vardagsliv i Sverige, Mediehistoriskt arkiv nr 44
Sidor 229–242
ISBN 978-91-985045-8-3
ISSN 1654-6601
Förlag Mediehistoriskt arkiv
Förlagsort Lund
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för kulturvetenskaper
Sidor 229–242
Språk sv
Länkar mediehistorisktarkiv.se/bocker/musi...
Ämnesord Eurovision Song Contest, interaktivitet, medialisering, Melodifestivalen, musikvideo, populärmusik, television
Ämneskategorier Medievetenskap, Musikvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://gu.se/forskning/publikation/?publicationId=282721
Utskriftsdatum: 2020-01-26