Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Self-efficacy as a predic… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Self-efficacy as a predictor of reading instruction: a comparison between Norwegian and Swedish teachers

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Monica Reichenberg
Rune Andreassen
Publicerad i L1-Educational Studies in Language and Literature
Volym 19
Sidor 1-29
ISSN 1567-6617
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Sidor 1-29
Språk en
Länkar https://doi.org/10.17239/L1ESLL-201...
Ämneskategorier Pedagogiskt arbete, Pedagogik, Utbildningsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://gu.se/forskning/publikation/?publicationId=287524
Utskriftsdatum: 2020-08-04