Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

CALL and complexity – sho… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

CALL and complexity – short papers from EUROCALL 2019

Proceeding
Författare Fanny Meunier
Julie Van de Vyver
Linda Bradley
Sylvie Thouësny
ISBN 978-2-490057-55-9
Förlag Research-publishing.net
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Pedagogisk utveckling och interaktivt lärande (PIL)
Språk en
Länkar https://doi.org/10.14705/rpnet.2019...
Ämnesord eurocall2019, computer-assisted language learning, CALL, technology, language learning, language acquisition, language teaching
Ämneskategorier Lärande, Didaktik, Pedagogik, Språkstudier, Annan teknik

Sammanfattning

The theme selected for the 2019 EuroCALL conference held in Louvain-la-Neuve was ‘CALL and complexity’. We decided to opt for a positive vision of complexity. As languages are known to be intrinsically and linguistically complex, as are the many determinants of learning (additional) languages, we wanted to view complexity as a challenge to be embraced collectively. The 2019 conference allowed us to pay tribute to providers of Computer Assisted Language Learning (CALL) solutions and to recognize the complexity of their task, to acknowledge the notion of complexity to ensure the provision of ad hoc CALL solutions, and to draw both learners’ and teachers’ attention to complexity issues so that they can make the most of their learning/teaching experience

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://gu.se/forskning/publikation/?publicationId=288044
Utskriftsdatum: 2020-03-30