Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Cross-Cultural Analysis i… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Cross-Cultural Analysis in Glboal Marketing: A European Case Study.

Paper i proceeding
Författare Rita Mårtenson
Publicerad i Symposium on Comparative Consumer Psychology, University of Hawaii, Honolulu, December.
Publiceringsår 1984
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen
Språk en
Ämnesord Cross-cultural, international marketing.
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://gu.se/forskning/publikation/?publicationId=85009
Utskriftsdatum: 2020-08-12