Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Direct and indirect effec… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Direct and indirect effects of parents´ education on reading achievement among third graders in Sweden.

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Eva Myrberg
Monica Rosén
Publicerad i British Journal of Educational Psychology
Volym 79
Nummer/häfte 4
Sidor 695-711
Publiceringsår 2009
Publicerad vid Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Individ, kultur och samhälle
Sidor 695-711
Språk en
Ämneskategorier Övrig annan samhällsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?