Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Medietrender i Norden 201… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Medietrender i Norden 2010

Samlingsverk
Författare Eva Harrie
ISBN 978-91-86523-01-5
Förlag Nordicom, Göteborgs universitet
Förlagsort Göteborg
Publiceringsår 2010
Publicerad vid Nordicom (-2012)
Språk sv
Länkar www.nordicom.gu.se/?portal=publ&mai...
Ämnesord Media Statistics Nordic countries Media trends
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap

Sammanfattning

Medietrender i Norden är en årlig publikationsserie som ger aktuella bilder av den nordiska medieutvecklingen. Temat i 2010 års utgåva är nordisk film och filmpolitik.

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?