Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Who performs marketing? D… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Who performs marketing? Dimensions of agential variation in market practice

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Johan Hagberg
Hans Kjellberg
Publicerad i Industrial Marketing Management
Volym 39
Nummer/häfte 6
Sidor 1028-1037
Publiceringsår 2010
Publicerad vid Centre for Retailing
Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Sidor 1028-1037
Språk en
Ämnesord Market practice, Market agents, Marketing practitioners, Retailing
Ämneskategorier Ekonomi och näringsliv, Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?