Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Bridging marketing theory… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Bridging marketing theory and practice for consumer behaviour Master's students: a case study from Sweden

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Malin Sundström
Johan Hagberg
Publicerad i Industry & Higher Education
Volym 24
Nummer/häfte 5
Sidor 377-380
Publiceringsår 2010
Publicerad vid Centre for Retailing
Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Sidor 377-380
Språk en
Ämnesord marketing education, consumer behaviour, business collaboration, retail practice
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?