Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Frigörande pedagogik: Bet… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Frigörande pedagogik: Betydelsen av informationsteknologi i vardagen

Paper i proceeding
Författare Inger Berndtsson
Publicerad i Paper presenterat vid Nordisk förening för pedagogisk forskning (NFPF) Jubileumskongress 6–9 mars
Publiceringsår 1997
Publicerad vid Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Specialpedagogik
Språk sv
Ämnesord IKT, dagliga aktiviteter, synnedsättning
Ämneskategorier Pedagogik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?