Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Nordic retail research: E… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Nordic retail research: Emerging diversity

Samlingsverk
Författare Johan Hagberg
Ulrika Holmberg
Malin Sundström
Lars Walter
ISBN 978-91-7246-311-0
Förlag BAS Publishers
Förlagsort Göteborg
Publiceringsår 2012
Publicerad vid Centre for Retailing
Företagsekonomiska institutionen, Management & Organisation
Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK)
Språk en
Ämnesord retailing, consumer choice, customer satisfaction, accessibility, service encounters, employment, logistics, service environment, supply chains, profitability performance, innovations, e-tailing, mobility, corporate responsibility, internationalisation
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?