Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Internetbarometer 2011… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Internetbarometer 2011

Rapport
Författare Ulrika Facht
Karin Hellingwerf
ISBN 978-91-86523-49-7
Förlag Nordicom, Göteborgs universitet
Förlagsort Göteborg
Publiceringsår 2012
Publicerad vid Nordicom (-2012)
Språk sv
Länkar www.nordicom.gu.se/common/publ_pdf/...
Ämnesord Internet, medievanor,medieinnehav, medier på internet, nerladda film, onlinespel, blogg, mediedagen, sociala medier
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap

Sammanfattning

Mediebarometern är en årlig undersökning med syfte att beskriva tendenser och förändringar i människors medievanor. Ett särskilt frågeområde i Mediebarometern rör svenskarnas internetvanor. Resultaten presenteras utförligt i Internetbarometern som kan laddas ned i sin helhet på Nordicoms hemsida.

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?