Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Agencing mobile consumers… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Agencing mobile consumers: An exploration of the shopping bag and the shaping of consumer agencies in retailing

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Johan Hagberg
Publicerad i ESF Exploratory Workshop “Agencing Markets”, Institut d’Etudes Scientifiques de Cargèse (IESC) – FRANCE, 17-20 September
Publiceringsår 2013
Publicerad vid Centre for Retailing
Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Språk en
Ämnesord consumption, retailing, consumer logistics, mobility, agency, shopping bag
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?