Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Staden som produkt. Kultu… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Staden som produkt. Kulturmiljö och platsmarknadsföring.

Kapitel i bok
Författare Krister Olsson
Publicerad i Det förflutna i framtidens stad. Tankar om kulturarv, konsumtion och hållbar stadsutveckling. Redaktörer: Krister Olsson och Daniel Nilsson
Sidor 89-102
ISBN 978-91-87351-39-6
Förlag Nordic Academic Press
Förlagsort Lund
Publiceringsår 2014
Publicerad vid Institutionen för kulturvård
Sidor 89-102
Språk sv
Ämneskategorier Tvärvetenskapliga studier, Annan samhällsbyggnadsteknik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?