Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Exploring the Limits of P… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Exploring the Limits of Play: A Case Study of Representations of Nazism in Games

Kapitel i bok
Författare Adam Chapman
Jonas Linderoth
Publicerad i The Dark Side of Game Play: Controversial Issues in Playful Environments
Sidor 137-153
ISBN 978-1-138-82728-8
Förlag Routledge
Förlagsort London
Publiceringsår 2015
Publicerad vid Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)
Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Sidor 137-153
Språk en
Ämnesord Video Games, New Media, Sociology of Media, Goffman, Play
Ämneskategorier Övrig annan humaniora, Medievetenskap, Mänsklig interaktion med IKT, Sociologi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?