Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

From conservation to crea… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

From conservation to creation of value: cultural heritage and place branding in practice and theory – case study of Cape Coast, Ghana

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Susanne Fredholm
Krister Olsson
Publicerad i International Conference in Critical Management Studies, University of Leicester, 8-10 July 2015.
Publiceringsår 2015
Publicerad vid Institutionen för kulturvård
Språk en
Ämneskategorier Annan samhällsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?