Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Lessons learned from ten … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Lessons learned from ten years with digital television: The case of Swedish TV4

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Jonas Ohlsson
Publicerad i Nordmedia 2015, August 13-15 2015, Copenhagen Denmark
Publiceringsår 2015
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Nordicom (2013-)
Språk en
Ämneskategorier Annan samhällsvetenskap, Medie- och kommunikationsvetenskap, Juridik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?