Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Marknadsdriven yttrandefr… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Marknadsdriven yttrandefrihet

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Eva-Maria Svensson
Maria Edström
Publicerad i Bokmässan 2015, 25 september 2015
Publiceringsår 2015
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Juridiska institutionen
Språk sv
Länkar www.bokmassan.se/sv/program/arets-p...
Ämneskategorier Juridik, Medie- och kommunikationsvetenskap

Sammanfattning

Är det fria ordet hotat av jakten på finansiering av medierna? Om olika, ibland motstridiga, anspråk på yttrandefriheten. - See more at: http://www.bokmassan.se/sv/program/arets-program/?eventid=12258#sthash.yK6AT1LM.dpuf

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?