Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Analysing the architectur… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Analysing the architecture and epistemological foundation of Boost for Mathematics – a PD program conducted by 37,000 mathematics teachers in Sweden

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Anette Jahnke
Publicerad i Educating the Educators, 7-8 november 2016, Freiburg, Tyskland
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Nationellt Centrum för matematikutbildning, NCM
Språk en
Länkar ncm.gu.se/media/rektor/Presentation...
Ämneskategorier Pedagogik, Lärande, Utbildningsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?