Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The challenge of building… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The challenge of building customer value in delivery of online grocery-a comparison between a pure player and a multichannel grocery chain.

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Catrin Lammgård
Malin Sundström
Johan Hagberg
Publicerad i ACRA Conference, April 13-16, Secaucus, New jersey, USA.
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Centre for Retailing
Företagsekonomiska institutionen, Industriell och Finansiell ekonomi & logistik
Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Språk en
Ämnesord retail, logistics, digitalization, grocery, transport, deliveries
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?