Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The Tower of Labels: ’Lab… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The Tower of Labels: ’Labeling’ in the US grocery store (1922-2016)

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Franck Cochoy
Johan Hagberg
Hans Kjellberg
Publicerad i Labelling and the politics of markets, LaPin workshop, The Ecole des Mines de Paris, 6-7 October 2016
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Centre for Retailing
Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Språk en
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?