Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Social media souvenirs: E… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Social media souvenirs: Expanded experiences through visitor photography

Kapitel i bok
Författare Alexandra Weilenmann
Thomas Hillman
Publicerad i Museums and Visitor Photography: Redefining the Visitor Experience
ISBN 978-1-910144-74-9
Förlag MuseumEtc.
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Institutionen för tillämpad informationsteknologi (GU)
Språk en
Ämneskategorier Interaktionsteknik, Mänsklig interaktion med IKT, Systemvetenskap, informationssystem och informatik med samhällsvetenskaplig inriktning
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?