Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Kampen om reklamen… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Kampen om reklamen

Bok
Författare Jonas Ohlsson
Ulrika Facht
ISBN 978-91-87957-54-3
Förlag Nordicom
Förlagsort Göteborg
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Nordicom (2013-)
Språk sv
Länkar www.nordicom.gu.se/sv/publikationer...
Ämnesord Massmedia , Medieföretag , Finansiering , Reklam , Digitalisering , Advertising , Mass media , Mass media Economic aspects , Sverige , Island , Finland , Danmark , Norge
Ämneskategorier Medievetenskap, Medie- och kommunikationsvetenskap

Sammanfattning

Reklammarknaden, Norden, digitalisering, journalistik, reklamintäkter

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?