Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Dagens medielandskap – en… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Dagens medielandskap – en översikt

Kapitel i bok
Författare Ulrika Facht
Publicerad i Medie- och informationskunnighet (MIK) i den digitala tidsåldern. En demokratifråga : Kartläggning, analys, reflektioner (red. Ulla Carlsson)
Sidor 41-49
ISBN 978-91-87957-96-3
Förlag Nordicom
Förlagsort Göteborg
Publiceringsår 2018
Publicerad vid Nordicom (2013-)
Sidor 41-49
Språk sv
Länkar nordicom.gu.se/sites/default/files/...
Ämnesord medier, medielandskapet, medieutveckling, digitalisering, medieanvändning, reklam, radio, tv, dagstidningar, digitala medier, traditionella medier, sociala medier
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?