Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Nordic Consumer Culture T… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Nordic Consumer Culture Theory Research: Conversation in a Wine Bar

Kapitel i bok
Författare Benjamin J. Hartmann
Eric J. Arnould
Publicerad i "Nordic Consumer Culture: State, Market and Consumers", edited by Soren Askegaard and Jacob Östberg
Sidor 295-327
ISBN 978-3-030-04932-4
Förlag Palgrave Mcmillan
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Sidor 295-327
Språk en
Länkar https://doi.org/10.1007/978-3-030-0...
Ämneskategorier Ekonomi och näringsliv
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?