Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Strategic choices in the … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Strategic choices in the design of entrepreneurship education: an explorative study of Swedish higher education institutions

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Olof Zaring
Ethan Gifford
Maureen McKelvey
Publicerad i Studies in Higher Education
ISSN 0307-5079
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för ekonomi och samhälle, Innovation and Entrepreneurship (IIE)
Institutionen för ekonomi och samhälle
Språk en
Länkar https://doi.org/10.1080/03075079.20...
Ämneskategorier Lärande, Ekonomi och näringsliv, Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?