Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Denmark… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Denmark

Kapitel i bok
Författare Orla Vigsø
Publicerad i 2019European Elections Campaign
Sidor 85-91
ISBN 978-92-846-4984-6
Förlag Università degli studi Roma Tre
Förlagsort Rom
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Sidor 85-91
Språk en
Länkar electionsmonitoringcenter.eu
Ämnesord European election, media, adverisment, videos, social media, posters
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap, Statsvetenskap

Sammanfattning

A report on the Danish campaign for the European election 2019, based on an extensive database of posters, videos, ads, social media posts, etc.

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?