Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

From Vernacularized Comme… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

From Vernacularized Commercialism to Kidbait: Toy review videos on YouTube and the problematics of the mash-up genre

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Maarit Jaakkola
Publicerad i Journal of Children and Media
ISSN 1748-2798
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Nordicom (2013-)
Språk en
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?