Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

E-handel: vilken frekvens… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

E-handel: vilken frekvens?

Kapitel i rapport
Författare Johan Hagberg
Publicerad i Konsumtionsrapporten 2019 [Orosmoln], John Magnus Roos (red).
Sidor 39-51
Förlag Centrum för Konsumtionsvetenskap
Förlagsort Göteborg
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Centre for Retailing
Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Sidor 39-51
Språk sv
Länkar hdl.handle.net/2077/62834
Ämneskategorier Företagsekonomi

Sammanfattning

Denna fördjupningsdel i Konsumtionsrapporten 2019 belyser vilka som köper varor och tjänster via internet mer frekvent, jämför köp av mat och kläder via internet, samt beskriver hur köp via internet är relaterat till konsumtionen inom dessa kategorier liksom besök i köpcentrum.

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?