Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Markets, Morals and Power… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Markets, Morals and Powers of Innovation

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Mark Elam
Publicerad i Economy and Society
Volym 22
Nummer/häfte 1
Sidor 1-41
ISSN 0308-5147
Publiceringsår 1993
Publicerad vid Sociologiska institutionen. Avdelningen för teknik- och vetenskapsstudier
Sidor 1-41
Språk en
Ämnesord Innovation, market failure, uncertainty, information, skill, trust,
Ämneskategorier Ekonomi och näringsliv, Teknik och social förändring
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?