Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

A Cross-Cultural Perspect… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

A Cross-Cultural Perspective on Shopping Behavior in Europe.

Paper i proceeding
Författare Rita Mårtenson
Publicerad i The World Conference, Non-Store Retailing Association, Berlin.
Publiceringsår 1993
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen
Språk en
Ämnesord Cross-cultural, shopping, consumer behavior, retailing, non-store retailing.
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?