Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The Role of a Multi-Cultu… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The Role of a Multi-Cultural Environment for Market Competition and Business Strategies for Swedish Firms in the EEC: Swedish-French Relationships.

Paper i proceeding
Författare Rita Mårtenson
Publicerad i Association Francais du Marketing (AFM), Rouen, France, May.
Publiceringsår 1991
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen
Språk en
Ämnesord Cross-cultural, international marketing, international management
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?