Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Management in a Multi-Cul… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Management in a Multi-Cultural Market Environment: Swedish-French Relationships.

Paper i proceeding
Författare Rita Mårtenson
Publicerad i Marketing in a Changing World, 18th conference, IAE La Londe les Maures, France, May.
Publiceringsår 1991
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen
Språk en
Ämnesord Cross-cultural, international marketing, international managment
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?