Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The Effects of Absolute a… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The Effects of Absolute and Relative Food Prices on Consumers' Use of Special Prices and Eating Habits in Sweden, Great Britain, West Germany, and France.

Paper i proceeding
Författare Rita Mårtenson
Eva Hulting
Publicerad i The European Marketing Academy (EMAC), Dublin, Ireland, May.
Publiceringsår 1991
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen
Språk en
Ämnesord Consumer behavior, cross-cultural, prices.
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?