Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Advertising and Media Res… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Advertising and Media Research. Summarized review and evaluation.

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Rita Mårtenson
Publicerad i Management Center Europe, Brussels, Begium, February.
Publiceringsår 1987
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen
Språk en
Ämnesord Advertising, marketing communications, media research.
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?