Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

From conservation to crea… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

From conservation to creation of value: cultural heritage and place branding in practice and theory – case study of Cape Coast, Ghana

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Susanne Fredholm
Krister Olsson
Publicerad i International Conference in Critical Management Studies, University of Leicester, 8-10 July 2015.
Publiceringsår 2015
Publicerad vid Institutionen för kulturvård
Språk en
Ämneskategorier Annan samhällsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://gu.se/forskning/publikation/?tipFriend=true&tipUrl=http%3A%2F%2Fgu.se%2Fforskning%2Fpublikation%2F%3Fprint%3Dtrue%26publicationId%3D227746&publicationId=227746
Utskriftsdatum: 2020-02-28