Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Nordicom-Sveriges medieba… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Nordicom-Sveriges mediebarometer 2014

Bok
Författare Ingela Wadbring
Karin Hellingwerf
Ulrika Facht
ISBN 9789187957147
Förlag Nordicom
Förlagsort Göteborg
Publiceringsår 2015
Publicerad vid Nordicom (2013-)
Språk sv
Ämnesord Statistik, media, Sverige, 2000-t , Massmediastatistik , Massmedia , Läsvanor , Läsvanor , Medievanor , Mass media , Books and reading , Sverige , Sverige , Statistics , Sweden
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://gu.se/forskning/publikation/?tipFriend=true&tipUrl=http%3A%2F%2Fgu.se%2Fforskning%2Fpublikation%2F%3Fprint%3Dtrue%26publicationId%3D248453&publicationId=248453
Utskriftsdatum: 2020-08-10