Till sidans topp

Sidansvarig: Växeln
Sidan uppdaterades: 2018-11-25 19:37

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Jonas Ohlsson - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Jonas Ohlsson

Föreståndare

Jonas Ohlsson
Föreståndare
jonas.ohlsson@gu.se
031-786 6125

Postadress: Box 713, 40530 Göteborg
Besöksadress: Seminariegatan 1 b , 41313 Göteborg


Nordicom vid Nordicom (Mer information)
Box 713
405 30 Göteborg
info@nordicom.gu.se
Besöksadress: Seminariegatan 1 B , 413 13 Göteborg

Senaste publikationer

Media Ownership and Journalism
Helle Sjøvaag, Jonas Ohlsson
Oxford Research Encyclopedia of Communication, Oxford, Oxford University Press, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

Youth and news in a digital media environment. Nordic-Baltic perspectives
Yvonne Andersson, Ulf Dalquist, Jonas Ohlsson
Gothenburg, Nordicom, University of Gothenburg, Samlingsverk 2018
Samlingsverk

Nordicom-Sveriges mediebarometer
Jonas Ohlsson
Göteborg, Nordicom, Samlingsverk 2018
Samlingsverk

Youth and news in a digital media environment. Nordic-Baltic Perspectives
Yvonne Andersson, Ulf Dalquist, Jonas Ohlsson
Y. Andersson, U. Dalquist & J. Ohlsson (eds) Youth and news in a digital media environment. Nordic-Baltic Perspectives, Gothenburg, Nordicom, University of Gothenburg, Kapitel i bok 2018
Kapitel i bok

Medieutveckling 2018: Medieekonomi
Jonas Ohlsson
Stockholm, Myndigheten för press, radio och tv, Rapport 2018
Rapport

Medielandskapets dataficering
Jonas Ohlsson
Mediestudiers årsbok - tillståndet för journalistiken 2016/2017. Truedson, Lars (red.), Stockholm, Institutet för mediestudier, Kapitel i bok 2017
Kapitel i bok

Det demokratiska samtalet
Sofia Arkhede, Annika Bergström, Jonas Ohlsson
Göteborg, SOM-institutet vid Göteborgs universitet, Rapport 2017
Rapport

Visar 81 - 90 av 90

2010

En introduktion till logistisk regressionsanalys
Johannes Bjerling, Jonas Ohlsson
Göteborg, University of Gothenburg, Rapport 2010
Rapport

2009

Studenternas Göteborg
Jonas Ohlsson, Jakob Lindahl
Att bygga, att bo, att leva: En bok om Västra Götaland, red. L. Nilsson & S. Johansson., Göteborg, SOM-institutet, Göteborgs universitet, Kapitel i bok 2009
Kapitel i bok

De första tidningsledarna
Jonas Ohlsson
Djerf-Pierre, M & L. Weibull (red.) Ledarskap i framgångsrika tidningsföretag. En studie av tidningsledarna på Borås Tidning, Nya Wermlands-Tidningen, Sundsvalls Tidning, Barometern och Jönköpings-Posten under 180 år, Göteborg, Institutionen för journalistik och masskommunikation (JMG), Göteborgs universitet, Kapitel i bok 2009
Kapitel i bok

Samhälle opinion massmedia. Västra Götaland 2007
Susanne Johansson, Jonas Ohlsson
Att bygga, att bo, att leva: En bok om Västra Götaland, red. L. Nilsson & S. Johansson, Göteborg, SOM-Institutet, Kapitel i bok 2009
Kapitel i bok

2008

Pressande tider för den prenumererade morgontidningen
Åsa Nilsson, Jonas Ohlsson, Josefine Sternvik
Holmberg, Sören och Weibull, Lennart (red.) 2008: Skilda världar. Trettioåtta kapitel om politik, medier och samhälle. SOM-rapport nr 44., Göteborg, University of Gothenburg, Kapitel i bok 2008
Kapitel i bok

Morgontidningens ställning bland unga högutbildade
Jonas Ohlsson
Nilsson, Lennart och Johansson, Susanne (red) 2008: Regionen och flernivådemokratin. , Göteborg, Göteborg University, Kapitel i bok 2008
Kapitel i bok

2007

Studenttrender 2000-2006
Jonas Ohlsson
Göteborg, SOM-institutet, Rapport 2007
Rapport

Göteborgsakademiker 2006 : medieinnehav och medieanvändning bland unga högutbildade
Jonas Ohlsson
Göteborg, Institutionen för journalistik och masskommunikation, Rapport 2007
Rapport

2006

Partiernas press : en studie av politisk opinionsbildning, svenska ledarskribenter och den "egentliga" partipressen
Jonas Ohlsson
Göteborg, Institutionen för journalistik och masskommunikation, Rapport 2006
Rapport

Visar 81 - 90 av 90

Sidansvarig: Växeln|Sidan uppdaterades: 2018-11-25
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?