Till sidans topp

Sidansvarig: Växeln
Sidan uppdaterades: 2018-11-25 19:37

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Jonas Ohlsson - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Jonas Ohlsson

Föreståndare

Jonas Ohlsson
Föreståndare
jonas.ohlsson@gu.se
031-786 6125

Postadress: Box 713, 40530 Göteborg
Besöksadress: Seminariegatan 1 b , 41313 Göteborg


Nordicom vid Nordicom (Mer information)
Box 713
405 30 Göteborg
info@nordicom.gu.se
Besöksadress: Seminariegatan 1 B , 413 13 Göteborg

Senaste publikationer

Medieutveckling 2019 - Medieekonomi
Jonas Ohlsson
Stockholm, Myndigheten för press, radio och tv, Rapport 2019
Rapport

Media Ownership and Journalism
Helle Sjøvaag, Jonas Ohlsson
Oxford Research Encyclopedia of Communication, Oxford, Oxford University Press, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

Youth and news in a digital media environment. Nordic-Baltic perspectives
Yvonne Andersson, Ulf Dalquist, Jonas Ohlsson
Gothenburg, Nordicom, University of Gothenburg, Samlingsverk 2018
Samlingsverk

Nordicom-Sveriges mediebarometer
Jonas Ohlsson
Göteborg, Nordicom, Samlingsverk 2018
Samlingsverk

Youth and news in a digital media environment. Nordic-Baltic Perspectives
Yvonne Andersson, Ulf Dalquist, Jonas Ohlsson
Y. Andersson, U. Dalquist & J. Ohlsson (eds) Youth and news in a digital media environment. Nordic-Baltic Perspectives, Gothenburg, Nordicom, University of Gothenburg, Kapitel i bok 2018
Kapitel i bok

Medieutveckling 2018: Medieekonomi
Jonas Ohlsson
Stockholm, Myndigheten för press, radio och tv, Rapport 2018
Rapport

Medielandskapets dataficering
Jonas Ohlsson
Mediestudiers årsbok - tillståndet för journalistiken 2016/2017. Truedson, Lars (red.), Stockholm, Institutet för mediestudier, Kapitel i bok 2017
Kapitel i bok

Visar 81 - 90 av 91

2010

Samhälle opinion massmedia. Västra Götaland 2008
Susanne Johansson, Jonas Ohlsson
En region blir till. Västra Götalandsregionen 1999-2008, red L. Nilsson, Göteborg, SOM-institutet, Kapitel i bok 2010
Kapitel i bok

En introduktion till logistisk regressionsanalys
Johannes Bjerling, Jonas Ohlsson
Göteborg, University of Gothenburg, Rapport 2010
Rapport

2009

Studenternas Göteborg
Jonas Ohlsson, Jakob Lindahl
Att bygga, att bo, att leva: En bok om Västra Götaland, red. L. Nilsson & S. Johansson., Göteborg, SOM-institutet, Göteborgs universitet, Kapitel i bok 2009
Kapitel i bok

De första tidningsledarna
Jonas Ohlsson
Djerf-Pierre, M & L. Weibull (red.) Ledarskap i framgångsrika tidningsföretag. En studie av tidningsledarna på Borås Tidning, Nya Wermlands-Tidningen, Sundsvalls Tidning, Barometern och Jönköpings-Posten under 180 år, Göteborg, Institutionen för journalistik och masskommunikation (JMG), Göteborgs universitet, Kapitel i bok 2009
Kapitel i bok

Samhälle opinion massmedia. Västra Götaland 2007
Susanne Johansson, Jonas Ohlsson
Att bygga, att bo, att leva: En bok om Västra Götaland, red. L. Nilsson & S. Johansson, Göteborg, SOM-Institutet, Kapitel i bok 2009
Kapitel i bok

2008

Pressande tider för den prenumererade morgontidningen
Åsa Nilsson, Jonas Ohlsson, Josefine Sternvik
Holmberg, Sören och Weibull, Lennart (red.) 2008: Skilda världar. Trettioåtta kapitel om politik, medier och samhälle. SOM-rapport nr 44., Göteborg, University of Gothenburg, Kapitel i bok 2008
Kapitel i bok

Morgontidningens ställning bland unga högutbildade
Jonas Ohlsson
Nilsson, Lennart och Johansson, Susanne (red) 2008: Regionen och flernivådemokratin. , Göteborg, Göteborg University, Kapitel i bok 2008
Kapitel i bok

2007

Studenttrender 2000-2006
Jonas Ohlsson
Göteborg, SOM-institutet, Rapport 2007
Rapport

Göteborgsakademiker 2006 : medieinnehav och medieanvändning bland unga högutbildade
Jonas Ohlsson
Göteborg, Institutionen för journalistik och masskommunikation, Rapport 2007
Rapport

Visar 81 - 90 av 91

Sidansvarig: Växeln|Sidan uppdaterades: 2018-11-25
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?