Programöversikt: Marknadsföring och konsumtion
Mater of Science in Marketing and Consumption _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Kurser för studenter antagna 2025
Hitta kursplan, utbildningsplan och litteraturlista
ÅR 1, HÖSTTERMIN
-
GM1124 Konsumtion och marknader 7,5 hp (period 1)
-
GM1137 Hållbar marknadsföring 7,5 hp (period 2)
-
GM1135 Perspektiv på konsumenters beslutsfattande, 7,5 hp (period 3-4)
-
GM1134 Multivariat dataanalys 7,5 hp (period 3-4)
ÅR 1, VÅRTERMIN
-
GM1120 Varumärkesbyggande och konsumtion, 7,5 hp (period 1-2)
-
GM1125 Avancerad kvalitativ metod, 7,5 hp (period 1-2)
-
GM1118 Detaljhandelsmarknadsföring, 7,5 hp (period 3-4)
-
GM1126 Marknadsföring i tjänsteekonomin 7,5 hp (period 3-4)
ÅR 2, HÖSTTERMIN
-
Valbara kurser, 30 hp
ÅR 2, VÅRTERMIN
-
GM1162 Examensarbete i marknadsföring och konsumtion, 30 hp
En valbar kurs kan väljas inom programmet eller från en att annat program vid Graduate School. En lista av kurser görs tillgänglig för studenter varje termin. Listor över föregående terminers valbara kurser finns på programsidan (på studentportalen) under rubriken "Elective courses".