Applied Electroanalysis Across Nature: From Cell Cytoplasm to Hot Desert

Forskning
Naturvetenskap & IT

Under hösten 2024 välkomnar de bioanalytiska forskningsgrupperna vid Göteborgs universitet och Chalmers tekniska högskola ett flertal talare i webbinarieserien "Gothenburg Bioanalytical webinar series". Talaren på det här webbinariet är Assistant Professor Amir Hatami, Institute for Advanced Studies in Basic Sciences (IASBS), Iran.

Seminarium,
Webinar
13 nov 2024
Zoom

På onsdag 13 november 2024 kommer Assistant Professor Amir Hatami, Institute for Advanced Studies in Basic Sciences (IASBS), Zanjan, Iran, att hålla ett webbinarium om “Applied Electroanalysis Across Nature: From Cell Cytoplasm to Hot Desert.".

Seminariet äger rum kl. 14:00 - 15:00, inklusive frågor. Efter seminariet finns möjlighet att delta i en öppen informell diskussion kl. 15:00 - 15:30.

Alla är välkomna.