På Marketing Futures Seminar 2025 fördjupar vi oss i detta. På seminariet får vi lyssna till fyra experter som bidrar med olika lokala och globala perspektiv. Vi får insikter om hur en plats karaktär och identitet kan användas och utvecklas för att skapa värde för invånare, turister, investerare, företag, arbetskraft och samhälle.
Seminariet är öppet för en bred publik och ger värdefulla insikter om platsers framtid.
Speakers
- Mihalis Kavaratzis
Professor i Platsmarknadsföring
Manchester Metropolitan University - Megan Reif
Talent Intelligence Lead
Volvo Cars - Katarina Thorstensson
Hållbarhetsstrateg
Göteborg & Co - Cecilia Cassinger
Docent i strategisk kommunikation
Lunds universitet
Moderator
- Emma Björner
Forskare
Göteborgs universitet
Om Marketing Futures Seminar
Marketing Futures Seminar är ett årligt evenemang som anordnas av Marknadsföringssektionen vid Handelshögskolan, Göteborgs universitet.
På seminariet utforskar vi trender, teknologier och strategier som formar framtidens marknadsföring. Marketing Futures Seminar samlar experter från privat, offentlig och ideell sektor, såväl som akademi, och utgör en plattform där vi gemensamt kan diskutera de utmaningar och möjligheter som ligger framför oss.
Oavsett om du är marknadsförare, företagare eller helt enkelt nyfiken på vad som händer i marknadsföringsvärlden, ger Marketing Futures Seminar ovärderliga insikter. Missa inte möjligheten att ligga steget före och vara en del av samtalet!